Visa fullständig version : Bra handlare i USA!!!
Röda Rappet
2005-01-30, 18:03
Har precis fått mina 4:a nya KYB AGX + kamrem,ventilkåpspackning och bromsbackar runt om från www.apwonline.com. Hittade dom via Ebay och kan rekomendera dom!!! Minorder gick på 3900:- inkl frakt, moms, tull o allt vilket jag är väldigt nöjd med. Dom har en prislista på slitdelar till Miatan. :!:
Hej,
Vad intressant !
Funderar själv på KYB AGX. Kollade in siten klart intressant och flera säljer på Ebay runt $275....
Vad skall du ha för fjädrar ? Funderar själv på Eibach.
Skulle vara intressant att få veta hur det går till med betalning av moms och tulll....
Röda Rappet
2005-01-31, 14:40
Jag betalade $280:- vilket var deras erbjudande på Ebay. Först var jag inne på KYB GR2 för $170:- vilket är snorbilligt men jag tror de främst är till för originalfjädrar. Jag kör med Eibach och kommer att instalera dämparna inom kort. Betalning av moms och tull sköter posten och jag fick igenom alla mina grejor billigt tack vare att jag visade upp min första faktura som enbart var för KYB GR2 plus frakt ($170+85). De packade grejorna smart i stötdämparförpackninarna så det såg bara ut som det var dämparna i paketet!
Tack för informationen/tipsen !
Det lutar åt att bli samma upsättning för mig som du har.
Skall bara kolla runt lite mer på Ebay..... :roll:
Peter Sandström
2005-01-31, 19:32
Har ni kollat vad dessa kostar här i Sverige. Dom säljs av Meca....
http://www.meca.se/sortiment/leverantorer.asp
Röda Rappet
2005-02-01, 13:09
"Sparkpluggsource" är deras identitet på Ebay.
Kollade upp Meca, Fick pris på en uppsättning KYB AGX 4828 kr.
Så det blir bra mycket billigare att handla i USA.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.