Visa fullständig version : MIATAPÅSKEN PÅ ELMIA .
Anders Bohman
2005-03-28, 18:25
Jaha, nu var det roliga slut för denna gång! Det har varit en rolig men jobbig helg. Bra med lite träning inför åksäsongen 2005.
Fast utan alla eldsjälar så hade det inte blivit av.
Så ett stort tack till alla medverkande=
Byggnation samt monterpersonal.
Börje E, Peppe, Ludde, Roger, Lars, Erik, Johan, Dan.(hoppas att jag inte har glömt någon!! )
Jag måste även tacka alla klubbmedlemar som pratat sig hesa för klubbens sak under själva utställningens fyra dager. Vi har haft Miatister från alla möjliga håll som har avlöst oss "fasta" i montern så att vi har fått en stunds break från Dunka Dunka och neonljusblixtar. Så tack både till 08orna, Skåningar och Dalsläningar .
Till sist så vill jag å Styrelsens vägnar rikta ett speciellt tack till Lars.C som har haft hand om alla kontakter med Elmialedningen samt att han även har gjort all förplanering. Han har även lett och förlett oss andra i montern på ett mycket klokt sätt.
Jag hoppas att dessa dagar i Miatans tecken på Elmia även blir av nästa år.
Anders Bohman
Roger Gustafsson
2005-03-28, 21:02
Jaha, nu var det roliga slut för denna gång! Det har varit en rolig men jobbig helg. Bra med lite träning inför åksäsongen 2005.
Fast utan alla eldsjälar så hade det inte blivit av.
Så ett stort tack till alla medverkande=
Byggnation samt monterpersonal.
Börje E, Peppe, Ludde, Roger, Lars, Erik, Johan, Dan.(hoppas att jag inte har glömt någon!! )
Jag måste även tacka alla klubbmedlemar som pratat sig hesa för klubbens sak under själva utställningens fyra dager. Vi har haft Miatister från alla möjliga håll som har avlöst oss "fasta" i montern så att vi har fått en stunds break från Dunka Dunka och neonljusblixtar. Så tack både till 08orna, Skåningar och Dalsläningar .
Till sist så vill jag å Styrelsens vägnar rikta ett speciellt tack till Lars.C som har haft hand om alla kontakter med Elmialedningen samt att han även har gjort all förplanering. Han har även lett och förlett oss andra i montern på ett mycket klokt sätt.
Jag hoppas att dessa dagar i Miatans tecken på Elmia även blir av nästa år.
Anders Bohman
Jajamensan!!
Det gick ju som smort det här!
För att vara första gången så var det mycket snyggt gjort!
O tack till Peugeot Sport Club, nu vet vi att vi inte har epilepsi eller fel på hörseln... :wink: :lol: :?
Fredrik 031 Lundberg
2005-03-28, 21:27
O tack till Peugeot Sport Club, nu vet vi att vi inte har epilepsi eller fel på hörseln... :wink: :lol: :?
Hoppsan - kanske skall omvärdera mitt medlemskap där, då... :shock:
Anonymous
2005-03-29, 15:38
Jag vill bara fylla på med ett stort tack till Mazda Sverige också som ställde upp sponsrade vårt deltagande!
/Lars
Anders Bohman
2005-03-29, 16:37
OOpps!! förlåt Mazda att jag glömde er! Tur att Lars är på hugget!
Vi gjorde i alla fall så mycket reklam som vi bara kunde.
Anders
Der Tuner
2005-04-02, 20:14
http://www.miata.se/album/displayimage.php?album=3&pos=122
Detta är länken till foto från Miata Klubbens monter ifjor från Elmia Mässan 2004, Peter och jag satt där hela mässan var dag i montern.
Så första året på Elmia för klubben var det absolut inte.
Klubbflaggan var i topp,Miata broschyrer delades ut och mässan sponsrade med hotell och mat.
Vi kom dessutom med i filmen bilsport action events 2004,och var bland de mest filmade montrarna på mässan.
Bra pr för klubben utan att det kostade en krona.
Min bil kommer till Elmia 2006.
Vi ses där.
MVH
Martin
Mr Turbo
2005-04-18, 15:51
Hej allesammans!
Tittat lite på er hemsida och er klubb, verkar vara ett kul gäng. Var och besökte Elmia mässan både 2004 och 2005. 2004 hade ni 2st ombyggda super coola miater där men i år var inte dom där? Hur kan det komma sig miaterna som var där i år såg ut som alla andra miater i som rullar i landet. Syfter är väl en costom mässa? Men kul endå att ni kämpar på! Hoppas ni får en större monter nästa år så nu kan boxas med Turbo Preformance Club.
Ha det pågar!
Mvh: MR Volvo T5 ++
Anders Bohman
2005-04-18, 20:24
"Mr Turbo"
Vårat största syfte var att marknadsföra våran klubb, bilvalet kanske inte var det helt rätta för just Elmia. De flesta Miator står ju avställda så års och det begränsar lite urvalet. Så till nästa år så hoppas vi att få med ett par bilar som är " lite mer att visa" för Elmiapubliken. Men några blingbilar blir det aldrig. Vi har heller inte för avsikt att "boxas" med någon annan Bil eller Motorklubb utan i sann Miatistanda så är vi glada över att andra njuter av sitt motorintresse vare sig det är RC-bilar eller Ferraris.
Anders Bohman
Johan Eriksson
2005-05-08, 21:49
Eller kanske vi kan få loss en NC till nästa år, kanmantänka.
Och till Mr. Volvo: vi är oskydliga till tidigare års nidingsdåd. ;-) I år var första gången vi var med, från klubbens sida alltså.
Anonymous
2005-06-04, 20:01
Eller kanske vi kan få loss en NC till nästa år, kanmantänka.
Och till Mr. Volvo: vi är oskydliga till tidigare års nidingsdåd. ;-) I år var första gången vi var med, från klubbens sida alltså.
Vad betyder nidingsdåd??
Johan Eriksson
2005-06-05, 14:25
Se detta inlägg: http://www.miata.se/forum/viewtopic.php?t=4077
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.