Visa fullständig version : Tips på serviceverkstad nära Tjörn?
Christer Janzon
2005-03-30, 13:09
Tja!
Jag får ångest av att inte ha lämnat in miatan på 6000 mila service men är en sån där som inte litar på serviceverkstäder. Kan någon tipsa mig om ett ställe där man inte känner sig lurad och som ligger i närheten av *Tjörn Island* så vore jag tacksam.
//Chrille
Fredrik 031 Lundberg
2005-03-30, 21:09
Enda tipset jag har är Mellby Bilservice i Partille - inte direkt nära Tjörn Island direkt, men bra och billiga...
http://gulasidorna.eniro.se/query?what=get_info&search_word=mazda&company_name=&where=partille&advert_code=10453915&ax=
/fredrik
Hej!! Jag har anlitat Olle Rutgersson, i Henån och Uddevalla. Service i Uddevalla och lackering i Henån. Bra service. Glöm ej att ta med medllemskortet, så får du 10% rabatt. Orginaldelar till Miatan är helt ok att köpa. De är bra och relativt billiga med rabatt. Filter, tändstift, bromsbackar osv.
Anna
kan oxå varmt rekomendera Mellby Bilservice i Partille .
Bra priser, ärliga, duktiga.....
Ha' ' re!
Dime
Christer Janzon
2005-04-27, 15:29
Tack för tipsen... jag valde Mellbys Bilservice och blev nöjd men han hade inte hört talas om rabatt för Miata Club of Sweden medlemmar.
Hur som helst så verkade han va pålitlig och de var det viktigaste...
Är 1800:- för en 6000mils service billigt/normalt eller dyrt?
Niklas Falk
2005-04-27, 20:28
Tack för tipsen... jag valde Mellbys Bilservice och blev nöjd men han hade inte hört talas om rabatt för Miata Club of Sweden medlemmar.
Hur som helst så verkade han va pålitlig och de var det viktigaste...
Är 1800:- för en 6000mils service billigt/normalt eller dyrt?Helt Ok och tom billigt om 6k inte är den minsta servicen (olja+filter plus diverse kontroller).
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.