handdator

Visa fullständig version : Körning på Gotland Ring 24 MAJ 2009. INTRESSEANMÄLAN!!

Per Hammarsjö
2008-10-18, 09:12
Hej!

Vi har fått förfrågan om att köra på Gotland ring i maj nästa år.

Problemet är att vi måste komma med några bilar till träffen.. Ca 25 st....

Hur många är intresserade? Det skulle isåntfall kosta runt 700 kronor att vara med.

Vi måste lämna svar till CAR kommande veckan så skriv på här!

Det är ju givetvis inte bindande utan bara en intresseanmälan.

Fördel är ju att det går färja från Oskarshamn också så det blir ju enklare för fler att hänga med..

Reglerna kommer vara som vanligt. DVS PR licens. Och olika snabba grupper. Se regelverk för Kinnekulleträffen med MX-5 Racing Club.

// Per

Peter
2008-10-18, 09:44
Det vore skoj är intresserad
Peter Lindahl om
man kan köra utan båge

Per Hammarsjö
2008-10-18, 09:58
Undersöker saken. Men jag har lämnat önskemål om att vi ska få köra enligt vårt regelverk. Dvs bilar utan båge är godkända i lugna passet.

// Per

Anders Ström
2008-10-18, 14:17
Helt klart intresserad.

Ja det vore ju bra om man kanske kunde göra nått liknande ni gjorde på Kullen i somras.
Dvs, en grupp med mindre utrustade bilar ( utan båge mm ) alltså

/Anders Ström

Peter
2008-10-18, 16:34
Typiskt på en söndag.... kan bli lite krångligt att komma hem....om jag inte minns fel går båten till Ohamn vid 17 snåret.....ähhh det får väl lösa sig... tror man kan få lite rabatt om man är ett gäng

Olle Olsson
2008-10-26, 17:43
Hej Per!
Äntligen lite och se fram emot under denna mörka period. Jag är helt klart intresserad. Skulle vara bra med mer info men det kommer väl lite senare.
Mvh Olle Olsson
P.s Har en Hard Bar monterad utan bakåtsträva. Vad gäller för denna?

Anders Manley 04030
2008-10-26, 20:45
Hej!

Vi har fått förfrågan om att köra på Gotland ring i maj nästa år.

Problemet är att vi måste komma med några bilar till träffen.. Ca 25 st....

Hur många är intresserade? Det skulle isåntfall kosta runt 700 kronor att vara med.

Vi måste lämna svar till CAR kommande veckan så skriv på här!

Det är ju givetvis inte bindande utan bara en intresseanmälan.

Fördel är ju att det går färja från Oskarshamn också så det blir ju enklare för fler att hänga med..

Reglerna kommer vara som vanligt. DVS PR licens. Och olika snabba grupper. Se regelverk för Kinnekulleträffen med MX-5 Racing Club.

// Per

Hej Per,

Hur många är det som har visat intr nu ?

Per Hammarsjö
2008-10-28, 20:44
Hej!

Tillräckligt många.. Men vi har en liten issue när det gäller båglösa bilar.. Har inte riktigt koll på hur många av de intresserade (20+) som har båge. Men jag gissar att det inte är mer än hälften...

Vill ju gärna köra enligt MX-5 Racing Club's banregler.. Men tyvärr så är vi en av få klubbar som tillåter båglösa bilar i "långsamma" passet..

Återkommer när jag vet mer.

Annars få vi väl dra ihop ett gäng och åka på en sk öppen bandag.. Det kostar dessvärre lite mer men det brukar också vara mindre trängsel då..

Per Hammarsjö
2008-10-29, 17:24
Verkar inte bli något den gången. För få intresserade från Alfa klubben också..

Vi får ladda för ett nytt datum!