Visa fullständig version : Svarta bilar är trevligt
Eftersom svarta bilar är så trevliga lägger jag upp lite bilder på min lilla svarta
Conny Lundell
2009-04-26, 18:36
Snygg bil du har Ludde. Samma årsmodell som min, roligt med tidiga modeller. Är det ditt garage? Det ser väldigt trevligt ut. Gott om plats.
mvh: Conny Lundell
Visst är det kul med dom tidiga modellerna,basic så att säga sportbil mindre komfort, mera sport.Hmm.........undrar vad Peter Sandström har för kommentar till detta han har ju en i varje socken.Önskar att detta var mitt garage men det är min arbetsplats +++ har tillgång
till det när jag vill,2 st pelarlyftar och en körbanelyft.
Mvh.Ludde
Peter Sandström
2009-04-26, 19:20
Visst är det kul med dom tidiga modellerna,basic så att säga sportbil mindre komfort, mera sport.Hmm.........undrar vad Peter Sandström har för kommentar till detta han har ju en i varje socken
Jag säger numera att mina Miator är varandras motsatser, men är ändå samma bil i grund o botten till ej "miatafolk" som undrar vad det är för skillnad på dom..;)..
NC2:an är mycket riktigt mer komfortabel med all "lyx", men efter att ha bytt fjädrar samt annat avgas (Larini) tycker jag nog att den har samma sportiga körglädje som min NA. Är nästan så att jag tycker NC:n är snäppet vassare, inte minst ljudmässigt..:eek:..
Men, ska det rastas på bana eller idkas "buskörning" blir det NA..:D.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.